Гарна кава може стати однією з головних причин, однією з причин, щоб водій заїхав на заправку. З іншого боку, смачна кава може стати єдиною причиною, щоб на заправку зайшов пішоход.
Тому ми зрозуміли, що, зробивши каву емоційним центром комунікації, ми не тільки залучаємо дві аудиторії одночасно, але і вибудуємо позитивне ставлення до АЗС в цілому.
Для вирішення задачі було обрано нестандартну зовнішню рекламу – об’ємні конструкції в формі знакового стаканчика кави WOG із підсвіткою.
Не зважаючи на невелику кількість конструкції й той факт, що зовнішня реклама була єдиним каналом комунікації, кампанія перевищила очікувані результати в кілька разів: на 25% зросли продажі кави, а на 10% - продажі бензину, обігнавши за цими показникоми інші АЗК і ще раз підтведивши ефективність нестандартних форматів.