Проект #mycocacola створили для усіх, хто бажав чогось особливого і індивідуального від Coca-Cola – власного імені на баночці, імені друга або кумедного привітання. А що робити, якщо і цього українцям замало?
Для тих, хто хотів більшого і не знайшов свого повідомлення, ми створили інтерактивну DOOH-кампанію, в рамках якої кожен міг створити своє повідомлення з Coca-Cola і розмістити його на найбільших відеоекранах країни. Для цього необхідно було підійти до промоутерів і записати текст повідомлення на їх планшетах.
Інформація з’являлась на лише на екранах, а й у соціальних мережах. Учасники ділились з друзями на своїх сторінках і тим самим підвищували інтерес до проекту.
Проект був частиною інтегрованої кампанії #mycocacola і самостійно згенерував більше 500 000 контактів.