В эфире ноябрьская подборка самого лучшего креатива в наружной рекламе от «РТМ-Украина»!
Агентство JUNG von MATT використали збільшувальне скло в рекламі міні-льодяників MINI HERB CANDIES компанії RICOLA на автобусній зупинці:
А ось таким чином агентство M & C SAATCHI у Великобританії в далекому 1997 використовувало властивості збільшувального скла і сонця у кампанії проти куріння. Слоган: «Куріння викликає хвороби серця»:
Брудними сіті-форматами з двірниками шведський банк SEB BANK рекламує автокредити на придбання екологічних автомобілів. Креатив належить агентству LOWE BRINDFORS. Роль бруду в даному випадку виконувала спеціальна фарба:
Креативщики з німецького BBDO вирішили за допомогою склоочисника продемонструвати очищуючий ефект жувальної гумки WRIGLEY'S EXTRA PROFESSIONAL:
Лондонський Leo Burnet розробив вкрай жорстку кампанію проти пияцтва за кермом: вони помістили під скляний стакан з-під пива живу людину, дійсно спійманого і покараного за водіння в нетверезому вигляді, приставили до нього поліцейського і возили по великим торговельним центрам Лондона з супровідним текстом:
Слоган кампанії: Має сенс, коли сонце виходить (Make sense when sun's out).
У новозеландському агентстві CLEMENGER BBDO придумали оригінальний носій для рекламної кампанії засобу для засмаги SUNSENSE. Креативщики легких шляхів не шукали і зробили білборд з 12148 кілочків, довжина яких варіюється від 1 до 27 міліметрів. Як тільки встає сонце, ці виступи, завдяки тінь, створюють чорно-білу картину жінки, яка приймає сонячну ванну:
І ще схожий спосiб використання тіней: у рекламі тест-драйву для кабріолета VW Eos Convertible, яка працювала тільки в сонячні дні:
Рекламна тумба
Щоб звернути увагу перехожих на рекламні піллари, рекламодавцям і агентствам доводиться ставати все більш винахідливими. Асоціація з організації торговельних виставок і конгресів для реклами виставки вина в 2006 році вирішила розмістити в місті рекламні піллари у вигляді винних пробок:






Последние новости автомобильно-рекламного креатива:
Снова мини:















