ИКНР: тендер на закупку услуг по мониторингу и измерению аудитории наружной рекламы в Украине

Наприкінці 2010 року провідні учасники ринку зовнішньої реклами за підтримки Асоціації зовнішньої реклами України зареєстрували
Індустріальний комітет зовнішньої реклами. Процес об’єднання ринку навколо індустріальних стандартів тягнувся 1,5 роки, протягом яких максиму зусиль доклали наступні компанії, які й стали його учасниками:
З числа Операторів зовнішньої реклами:
1. «БігБорд»
2. «Октагон-Аутдор»
3. «РТМ-Україна»
4. «Луверс»
5. «Прайм Груп»
6. «Перехід-Аутдор»
.
З числа Рекламних Агенцій:
1. «Publicis»
2. «Group M»
3. «Мастер Ед Україна»
4. «ADV»
5. «Оптімум Медіа Україна»
6. «Медійні Системи»
З метою стандартизації ринку досліджень зовнішньої реклами Індустріальний комітет оголошує тендер на закупівлю послуг з моніторингу та вимірювання аудиторії зовнішньої реклами в Україні.
Заявка на участь у тендері необхідно надсилати виконавчому директору ІКЗР Андрію Руденко на e-mail:
icoaua@gmail.com
_________________________________
Прес-реліз Індустріального комітету зовнішньої реклами можна скачати
тут.