Затверджено склад робочої групи з питань розробки концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві

ПРЕС-РЕЛІЗ
ЗАТВЕРДЖЕНО СКЛАД РОБОЧОЇ ГРУПИ З ПИТАНЬ РОЗРОБКИ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В М. КИЄВІ
Виконавча дирекція Асоціації зовнішньої реклами України повідомляє про нові кроки у напрямку реалізації Меморандуму про співпрацю між КМДА і лідерами рекламного бізнесу Києва та підвищення рівня благоустрою столиці.
Не секрет, що розвиток рекламної сфери є одним із важливих чинників вдосконалення міської архітектури та інфраструктури. Політичний, фінансовий та культурний центр багатомільйонної європейської держави, яким є Київ, повинен якісно та цивілізовано інтегрувати елементи рекламного середовища для підвищення рівня благоустрою та комфорту громадян.
Досвід європейських міст свідчить, що для досягнення цих цілей життєво важливим є стратегічне планування розвитку рекламної інфраструктури з урахуванням загальних принципів містобудування. Для цього керівництвом КМДА через розпорядження № 1160 від 06.07.2011 і було створено робочу групу із фахівців профільних управлінь і комунальних підприємств, представників провідних операторів ринку зовнішньої реклами та експертів галузі. Серед учасників: представники виконавчої дирекції АЗРУ, компаній «БігБорд», «Октагон Україна», «Перехід Аутдор», «РТМ Україна», інших компаній. Головним завданням новоутвореного органу стане розробка та погодження положень Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві.
В основу даного документу мають лягти принципи вищезгаданого Меморандуму, Типових правил розміщення зовнішньої реклами в Україні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України, інших профільних нормативних актів. Після затвердження Концепція стане складовою частиною Стратегії розвитку Києва до 2025 року.
Джерело: Виконавча дирекція АЗРУ