Медійний ринок України проходить кризу 2014-го року з меншими втратами, ніж кризу 2009-го.
Компанія StarLight Sales прогнозує зниження обсягів рекламного ринку України в 2015 році на 2%. Згідно з прогнозом, за підсумками 2014 році падіння становитиме -21%, ринок вже пройшов пік кризи. Зниження обсягів в 2015 році зможуть уникнути телебачення та інтернет. Лідером падіння на медійному ринку залишиться преса.
«Незважаючи на війну, український медійний ринок повертається в стан стабільності. Наступного року розміри маркетингових бюджетів рекламодавців змінюватимуться по-різному, але сумарно обсяг ринку збережеться на рівні 2014-го, - прогнозує генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика. – В 2015-му році ми очікуємо загострення конкуренції брендів, адже зберегти лояльність споживача стає все важче».
Прогноз розвитку медійного ринку від StarLight Sales базується на сценарії, згідно з яким подальшого загострення політичних ризиків, пов’язаних з зоною АТО, Україні вдасться уникнути. Також прогноз не враховує можливих негативних наслідків пунктів коаліційної угоди щодо заборони реклами безрецептурних лікарських препаратів та алкогольного спонсорства.
Прогноз розвитку медійного ринку*
