Асоціація зовнішньої реклами України, як єдине професійне об’єднання операторів рекламних конструкцій, з 2005 року реалізує проект із розвитку соціальної реклами в Україні. За власний кошт було реалізовано акції «Кохаймося!)», «Мама, чому я помер?» та «Чорний пояс водія», надано підтримку громадським об’єднанням із розміщення соціальної реклами проти тютюнокуріння, насилля в сім’ї, проти насилля над тваринами, порушення правил дорожнього руху і т.д. Кожного року Асоціація надає експертизу, допомагає створювати та розміщати соціальні сюжети.
Причина такої активності – висока ефективність зовнішньої реклами: саме цей вид медіа дозволяє досягнути найбільшої аудиторії за найкоротший термін часу. Навіть невелика кількість площин із яскравим креативом привертає увагу та дозволяє піднімати гострі теми до обговорення. Зовнішня соціальна реклама не здатна вирішити проблему (адже сприймається вона здебільшого периферійним зором), однак вона ефективно вписує проблему в порядок денний.
Цього року Асоціація провела черговий тендер на соціальну ідею, яка могла б об’єднати українців. Таку ідею розробило агентство Prana Creative: українці давно перестали вірити в грандіозні незвичні речі. Для багатьох мрія життя – купити квартиру чи поїхати у Париж. А між тим, у кожного має бути справді велика мрія – навіть на перший погляд недосяжна, вона додає сили і допомагає досягати свого. Стати космонавтом, президентом, нобелівським лауреатом – про це ми вперше заговорили в 2005 році. Тепер настав час знову повернути віру українців в свої сили.
Всього по Україні розміщено близько 500 площин різного формату із яскравим і прости закликом: Не бійся мріяти, все в твоїх руках!
Розробка, друк та розміщення соціальної реклами відбулося без залучення додаткових коштів, участь в проекті взяли всі учасники Асоціації.
Сподіваємося, яскраві і веселі сюжети додадуть трохи гарного настрою наприкінці холодної зими і багатьом повернуть віру в свої сили.