
Асоціація зовнішньої реклами України виражає серйозне занепокоєння ситуацією, що склалась на ринку зовнішньої реклами міста Полтави і спровокована, в першу чергу, небажанням місцевої влади узгоджувати власні ініціативи із думкою громадян і здоровим глуздом.
Так, ще в грудні минулого року було опубліковано проект рішення виконкому Полтавської міської ради «Про порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Полтава» (газета «Полтавський вісник» (№50 (1117) від 10.12.2010 р.). Головним проблемним пунктом проекту стала норма, якою було запропоновано підвищити тарифи плати за користування місцями під розміщення зовнішньої реклами одразу на 100%. І це в той час, коли, станом на сьогодні, у м. Полтава вартість плати за місце для розміщення реклами одна з найбільших серед міст с чисельністю від 200 тис. до 350 тис. населення
.
На даний момент звернення від профільних громадських організацій та представників галузі наражаються на небажання місцевих чиновників чути про реальний стан речей на рекламному ринку та залучати експертів ринку до процесу узгодження нормативних актів.
Подібний підхід не лише суперечить вимогам чинного законодавства у сфері регуляторної політики (порушено законодавчо закріплені принципи послідовності та обґрунтованості рішень місцевих органів влади), але і ґрунтується на хибному враженні чиновників про надприбутковість рекламного бізнесу.
________________________________
Полный пресс-релиз Ассоциации наружной рекламы Украины можно скачать по этой ссылке.