За повідомленням Антимонопольного комітету України, наразі розпочато розробку Кодексу професійної етики для учасників ринку зовнішньої реклами. Під час круглого столу з представниками ринку, що відбувся напередодні в Антимонопольному комітеті, було домовлено про розробку Кодексу, який би мав забезпечити відкритість та добросовісність дій усіх операторів зовнішньої реклами України. У заході брали участь представники Головного управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації, Всеукраїнського об’єднання громадян «Асоціація зовнішньої реклами України», Асоціації «Індустріальний комітет зовнішньої реклами» та учасники зазначеного ринку. Артем Біденко, виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України наголошує, що розробка подібного Кодексу хвилювала Асоціацію ще в 2003 році: «Саме в 2003 році ми розробили і впровадили Кодекс честі зовнішньої реклами в Україні. Він знаходиться на нашому сайті і відповідає всім міжнародним стандартам, а члени Асоціації суворо слідують Кодексу. Більше того, ми надавали його в Антимонопольний комітет свого часу. Ми не виключаємо, що необхідно буде погодити цей документ з АМКУ з метою дотримання формальностей статті 33 Закону про АМКУ. Однак цьому передуватиме детальна робота юристів галузі зі спеціалістами Комітету". Джерело: прес-релiз
Полезнознать
Стандартизация терминов в наружной рекламе УкраиныMBuyer. Визуальная среда для Оut-of-Home проектовТребования к макету стандартного скроллаТребования к макету постера 6х3Требования к макету 1,2х1,8 Огляд нестандартних рішень у Out-Of-Home 2020Цифровая мульти-триггерная динамическая Out-Of-Home кампания д...Обзор рынка Out-of-Home 1 квартал 2020. Итоги и оценка текущей...Восстановление мониторинга OOH в полном объемеОбзор рынка Out-of-Home 2020