01.09.2010
Новые правила рекламирования операторов мобильной связи

.
Подробная информация взята с сайта Антимонопольного комитета Украины от 19.08.2010:
.
Антимонопольний комітет України офіційно погодив «Правила поведінки операторів і провайдерів телекомунікацій при рекламуванні послуг рухомого (мобільного) зв’язку». Таке рішення прийняте на засіданні Комітету сьогодні.
Ці правила професійної етики у конкуренції визначають вимоги до внутрішньої та зовнішньої реклами послуг мобільного зв’язку, друкованої реклами, на радіо, телебаченні та в Інтернеті. Їх підписали перші особи всіх представлених на українському ринку мобільних операторів, які тепер мають неухильно дотримуватися встановлених правил.
«Антимонопольний комітет захистив від недобросовісної реклами усіх людей, котрі користуються мобільним зв’язком і яких уже переважна кількість в Україні. На жаль, мобільні оператори допускають таку рекламу, і ми боремося з нею, тепер боротимемося ще більш ефективно. Узгодження правил професійної поведінки операторів зв’язку – це дієвий, довгоочікуваний крок з наведення порядку у їхній рекламі та у гарантуванні інтересів мільйонів споживачів», – підкреслив у своєму зверненні до учасників заходу Голова Комітету Олексій Костусєв.
Так, правила зобов’язують операторів мобільного зв’язку під час рекламування власних послуг надавати точну, своєчасну та достовірну інформацію з метою забезпечення свідомого і компетентного вибору з боку споживачів. Реклама передбачає обов’язкове оприлюднення операторами розгорнутої інформації про тарифи, тарифні плани, послуги операторів та умови, за яких вони надаються. Мають зазначатися телефонні номери центрів обслуговування абонентів, інформаційних центрів, порядок підключення тих чи інших послуг оператора. Також обов’язковим є доведення до споживачів вичерпної інформації про необхідність сплати зборів, податків та платежів.
Уся інформація в рекламі повинна бути викладена у формі та спосіб, найбільш прийнятний та доступний для ознайомлення споживачами.
Крім того, правилами окреслено термін «Іміджева реклама», тобто така, що не містить інформацію про будь-яку цінову пропозицію або тариф на послуги мобільного зв’язку і стосується рекламування брендів, знаків товарів і послуг.
Правила є відкритими до приєднання для провайдерів телекомунікаційних послуг.
Сьогоднішнє засідання Комітету відбулося за участю представників ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем.», ПрАТ «Український мобільний зв’язок», ЗАТ «Українські радіосистеми», ТОВ «Голден Телеком», ТОВ «Астеліт», ВАТ «Укртелеком», Української асоціації операторів зв’язку «Телас» та НКРЗ.
Як відомо, розробленням цих правил, починаючи з лютого цього року, займалася спеціальна робоча група з фахівців Комітету, професійної асоціації, державного галузевого регулятора та учасників ринку. Проблемними з точки зору законодавства було визнано рекламування операторами так званих «нульових» тарифів та інформування про обов’язкові збори і платежі, що поширювалося у скороченому чи недоступному для сприйняття споживачами форматі.
З повним текстом правил можна ознайомитися тут.
Рассказать друзьям