04.09.2010
Креатив в наружной рекламе / сентябрьская подборка от «РТМ-Украина»– часть 1
Вашій увазі креатив у зовнішній рекламі.
Японський футбол на біллборді для компанії Adidas:
Собаки дуже полюбляють корм Tiernitos:
Heinz: Tabasco & Fire: Ізраїльське агентство Shalmor Avnon Amichay Y & R Interactive Tel Aviv запалило рекламу соусу Heinz.
Гострий соус Heinz необхідно було прорекламувати засобами зовнішньої реклами, але зробити це незвичайно і щоб запам’яталось, зробивши акцент саме на гостроті. Ізраїльські креативщики встановили на вулиці Тель-Авіва вражаючого розміру газову вишку, обгорнули її брандмауером із зображенням пляшки з соусом і підпалили факел:
Дівчина за ширмою на автобусній зупинці рекламує нову колекцію взуття. Бразильське агентство Fuego Creative Communication розробило нестандартну кампанію для нової колекції взуття бренду Omar Calçados.
На міських автобусних зупинках на 2 тижні з'явилася інсталяція, що зображає дівчину,що роздягається за ширмою, через яку видно лише її взуття.
Манекен, тканина і кілька пар взуття з нової колекції на кожну зупинку потрібні були агентству для створення цієї кампанії:
Усі хочуть сфотографуватися поруч з рекламою San Francisco Zoo. Зоопарк Сан-Франциско надав жителям міста можливість додати до фотоальбому себе з вухами жирафа, хвіст павича, крилами метелика або витими рогами антилопи - для цього достатньо вийти на вулицю і знайти один з постерів нової рекламної кампанії San Francisco Zoo.
Мульти-медійна кампанії Critter Quest (Пригоди живої істоти), розроблена агентством BBDO West, покликана зробити San Francisco Zoo не просто пам'яткою з путівника, тим, про що кожен житель Фріско з гордістю скаже "це наш Зоопарк ..." (OurSFZoo):
Оригінальна демонстрація розбитого скла у зупинці:
Реклама джинсів змушує показати попу. Хорватське агентство Bruketa @ Zinic в зовнішній рекламі джинсів JE * S Jeans змушує цікавих дівчат нагнутися, показуючи їм дрібний шрифт у рекламі.
Текст: «У цей момент ваша попа повністю виставлена на показ. Якщо б ви були в сексуальних джинсах, вона б привертала увагу постійно»:
Сліпі люди дивляться на світ через собаку. Голландська організація KNGF займається розведенням і наданням сліпим людям тренованих собак-поводирів.
Компанія та агентство UbachsWisbrun JWT показали, як сліпі люди дивляться на світ - через собаку:
Зовнішня реклама робить зіркою обкладинки будь-якого перехожого. У Нідерландах журнал про життя зірок "Viva" на честь свого голландського 35-річчя влаштував безпрецедентну акцію: честь стати "обличчям на обкладинці" пропонується будь-якому перехожому без жодних конкурсів, лотерей і черг:
Цей біллборд зовсім як живий. Мужчина на цифровому біллборді, встановленому в самому центрі Варшави, вів себе зовсім як справжній: він відверто підглядав під "Мерелін Монро" і періодично намагався її задерти спідничку, імітуючи вітерець.
Незвичайний перфоманс з "Монро"- альпіністкою і збоченим "зображенням" на основі цифрового біллборда організувало MarlynStroer Out-of-Home Media, польське відділення одного з глобальних Outdoor-операторів Stroer OOH Media. Проект "Live billboard" повинен був продемонструвати надзвичайно креативні можливості останніх інновацій в галузі зовнішньої реклами. Так що крім власного цифрового зображення проект продемонстрував такі можливості цифрового біллборда як інтерактивна взаємодія із зовнішніми подразниками і додатковими механізмами:
Намальована тінь у вигляді пальми, нібито падає від звичайного стовп, напис на стовпі: "Ніщо не зможе замінити дерево" Така креативна, соціальна реклама закликає нас до захисту дерев:
Реалістична наклейка на задньому склі Volkswagen Golf, цікаво виглядає при вигляді авто, що паркується. Такою креативною рекламою потішили нас творці паркувальної системи, концерну Volkswagen:
Навіть намальований каратист може одним ударом пустити по асфальту тріщину. Якщо б це оголошення клубу карате було на будь-якому іншому місці, ніхто б не звернув на нього уваги...
З тим, що саме в цих місцях зміг би припаркуватися Jeep, не посперечаєшся:
Рекламні підголовники були розвішені на кріслах в літаках. На них були зображені різні розваги, пропоновані мережею готелів NH Hotels.
Коли людина сідала у крісло, попереду, складалося враження, ніби чоловічок на ілюстрації має своє живе волосся:
Ідея в тому, що поверхні предметів будуть виглядати як дзеркало:
Зовнішня реклама (оголошення) стоматологічної клініки:
Реклама фірми - фахівця з першої медичної допомоги. Креативна реклама: на розбитих вікнах і тріщинах на стінах будинків (як би на ранах) приклеєні стікери, що виглядають як пластир.
Кожен, хто проходить внизу стікера міг побачити напис: "Nexcare. Спеціаліст в першої медичної допомоги.":
Велика подяка Роксанi Малицькiй та Тетянi Денисюк за чудову пiдбiрку!



























Категории
Рассказать друзьям